Strona została opublikowana na serwerze Polboxu 31 sierpnia 1998 roku a wkrótce potem została przeniesiona na serwer firmy Koti w Gdańsku. Od kwietnia 2001 roku zmiany wyglądu strony miały charakter głównie kosmetyczny, nie licząc dodania paska ze zdjęciami w 2005 roku. Będąc jedną z najstarszych stron kolejowych w Polsce, wymagała modernizacji. Po kilku tygodniach pracy (nie jestem profesjonalnym webmasterem) i przenoszeniu treści gotowa jest nowa odsłona, w ramach której:
- pojawiło się kilkaset nowych fotografii,
- podstrony zostały przejrzane, poprawione i zaktualizowane,
- zachowane zostały wcześniejsze funkcjonalności (newsletter-znów działa!) i dodane nowe.
Mam nadzieje, że nowy sposób prezentacji, w ramach którego wszystkie opisy i podstrony są dostępne z poziomu głównego menu ułatwi nawigacje i zmniejszy liczbę kliknięć niezbędnych do dotarcia do potrzebnych informacji (każda podstrona jest teraz dostępna z poziomu strony głównej).
W związku z uruchamianiem nowego systemu zarządzania treścią mogą wystąpić przejściowe problemy z wyświetlaniem strony.
Serdecznie zapraszam,
Miłosz Mazurek
Nowe galerie/podstrony:
- Otwarcie Skansenu w Chabówce-fotorelacja
- Parowozjada’2012-pociągi retro towarzyszące Parowozjadzie
- Tabor na planach filmowych
- Pociąg specjalny z Ty2-911
- 55-ta rocznica elektryfikacji linii do Wieliczki
- Zimowy pociąg retro do Zakopanego’2015
- Parowozem przez Małopolskę’2014
- Lokomotywa spalinowa SP42
- Lokomotywa elektryczna EU06
- Lokomotywa elektryczna ET21
Na początek ciekawie. Nareszcie coś się ruszyło na stronie.