Wraz z przybywaniem do Skansenu kolejnych eksponatów w Skansenie zaczęło brakować miejsca. Dlatego pięć tendrzaków postawiono na specjalnie przygotowanych cokołach, zlokalizowanych pomiędzy linią do Zakopanego a torami trakcyjnymi prowadzącymi do hali. Fotografowanie tych tendrzaków jest dzięki temu łatwiejsze.
Stary cokół. Obecnie stoi na nim Ls60, SM40 i SM41. Fot.: Miłosz Mazurek.
Puste cokoły-bezpośrednio przed postawieniem na nich parowozów. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Przygotowanie do przenoszenia. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Przygotowanie do przenoszenia. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Stawianie parowozów na cokoły-TKp2011. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Stawianie parowozów na cokoły-TKp2011. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Stawianie parowozów na cokoły-TKp2011. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Stawianie parowozów na cokoły-TKh100-51. 25.VIII. 2000. Fot. Miłosz Mazurek
Stawianie parowozów na cokoły-TKh100-51. 25.VIII. 2000. Fot. Miłosz Mazurek
Stawianie parowozów na cokoły-OKl27-41. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Stawianie parowozów na cokoły-OKl27-41. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Stawianie parowozów na cokoły-OKl27-41. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Stawianie parowozów na cokoły-TKw2-114. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Stawianie parowozów na cokoły-TKw2-114. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.
Stawianie parowozów na cokoły-TKt1-63. 25.VIII. 2000. Fot.: Miłosz Mazurek.