Po dwudziestoletnim postoju jako eksponat Muzeum Kolejnictwa w Warszawie parowóz Tr12-25 został odbudowany w 1993roku. Prace przeprowadzono w nieistniejącym już ZNTK Piła.
Fotografie dzięki uprzejmości Autora ©Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 jazda próbna po odbudowie. 26.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 podczas odbudowy w ZNTK Piła. 22.11.1992. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 podczas odbudowy w ZNTK Piła. 16.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 podczas odbudowy w ZNTK Piła. 13.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 podczas odbudowy w ZNTK Piła. 13.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 w ZNTK Piła. 22.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 w ZNTK Piła. 23.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Pierwsze rozpalenie Tr12-25 po odbudowie. 23.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Pierwsze rozpalenie Tr12-25 po odbudowie. 23.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Pierwsze rozpalenie Tr12-25 po odbudowie. 23.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Pierwsze rozpalenie Tr12-25 po odbudowie. 23.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 ostatnie prace w ZNTK Piła. 26.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 jazda próbna po odbudowie. 26.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 jazda próbna po odbudowie. 26.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.
Tr12-25 po odbudowie w ZNTK Piła. 27.04.1993. Fot.: Ryszard Smulkowski.